Praktisch framework voor strategieontwikkeling

Een goede strategie is van cruciaal belang, maar de ontwikkeling ervan moet sneller en interactiever. In het boek Het Strategisch Communicatie Frame wordt een praktische methode voor strategieontwikkeling geïntroduceerd. Het Strategisch Communicatie Frame helpt je om de juiste keuzes te maken. Keuzes die belangrijk zijn voor jouw organisatie, klant of project. Het schrijft niet voor wat je moet doen of welke strategie de beste is. De methode helpt je om de béste keuzes te maken.A

“Op dikke rapporten en tijdrovende processen zit niemand te wachten. Het gaat om de essentie. Op welke manier ga jij het verschil maken? Wat is je focus? Met focus meer impact.”

Frank Körver


Met het Strategisch Communicatie Frame stimuleren Frank Körver en Betteke van Ruler je om na te denken over jouw visie op communicatie, over je doelen en over hoe je die doelen wilt gaan realiseren. Het maakt continu inzichtelijk waar je naartoe werkt en of je nog steeds met de goede dingen bezig bent. Strategievorming is een dynamisch proces dat voortdurend aandacht behoeft.

Het Strategisch Communicatie Frame is een praktische methode voor strategieontwikkeling. Frank Körver is strategie- en managementconsultant. Focusgebieden: reputatie, corporate communicatie en leiderschap.

Dit boek laat zien wat het belang is van een goede strategie en het helder weergeven daarvan. Vanuit een stevige theoretische basis maar met volop aandacht voor de praktijk. Het staat vol relevante inzichten, praktische tips en interessante columns van toonaangevende communicatiedirecteuren.

Het boek is een hulpmiddel voor ambitieuze professionals die met communicatie het verschil willen maken.

Op www.connectedleader.nl lees je meer over zaken als strategie-ontwikkeling, reputatiemanagement en de rol van communicatiedirecteuren en hun afdelingen.